Thursday, January 21, 2016

o meu iluminador/ my highlighter

PT -Olá pessoas lindas, hoje vou falar sobre o meu iluminador. Eu não tenho um iluminador per se que eu compro sempre. Comprei este baby com a intenção de o usar como sombra mas depois experimentei como iluminador e amei! Portanto passei a usar esta sombrinha linda como iluminador. Ela é da marca Essence uma marca que eu adoro, e é o numero 19 "The grammy goes glammy" adoro o nome! 


EN - Hello beautiful people , today I will talk about my highlighter. I do not have an highlighter  per se that I always buy. I bought this baby with the intention of using it as a eyeshadow but then I experienced as highlighter and loved it ! So I started using this beautiful baby as highlighter. It’s from Essence a brand that I love, and is the number 19 "The grammy goes glammy " love the name !

















HOPE YOU LIKE IT




PT - Gosto de o usar quando faço maquilhagens mais arrojadas e para sair. espero que tenham gostado do post e aguardo as vossas sugestões de iluminadores que eu bem preciso. Obrigada :)

EN - I like to use when I make bolder make-up and to go to a party or something like that. I hope you enjoyed the post and i’ll wait for your suggestions of highlighters. Because i do’nt know many highlighters and it’s always good to know your opinion . Thanks :)





No comments:

Post a Comment